Strony

wtorek, 20 grudnia 2016

SWIĄTECZNE OPAKOWANIA MYDEŁ

Dzień dobry :)

 


W powietrzu czuć coraz bardziej świąteczny nastrój. Krzątamy się w domu , przygotowujemy pyszne potrawy, biegamy za prezentami. A jeszcze trzeba je zapakować... Znacie to, bo ja tak. 

W tym roku przyznaję, że sama jeszcze nie ogarnęłam tego tematu, pewnie zrobię to na ostatnią chwilę przed Wigilią. Udało mi się za to zapakować mydła.
Podobnie jak w zeszłym roku i w tym wykonałam dwie różne wersje opakowań.




Motywem przewodnim mojej pierwszej tegorocznej świątecznej inspiracji jest styl skandynawski i charakterystyczna dla niego prostota i szary, neutralny kolor. 

Papier kupiłam przypadkiem będąc na zakupach w znanym dyskoncie spożywczym, za zawrotną kwotę 2,5 zł ( uwielbiam takie okazje i uwielbiam się tym chwalić ), czerwony sznurek był trochę droższy i kosztował coś koło 6zł , a nabyłam go w Tigerze. W ten sposób udało mi się zrobić opakowania  dość niedrogie i całkiem przyjemne dla oka.



Druga inspiracja to bardzo prosty i powszechny pomysł, który często wykorzystują różnego rodzaje drogerie. Przezroczysta folia to celofan którym można owijać zarówno kwiaty jak i produkty spożywcze np. torty albo jak w moim przypadku naturalne kosmetyki
Wybrałam ten sposób aby zapakować mydło z kawałkiem suszonej pomarańczy, które ma nierówną formę. Wystarczyło dodać czerwoną wstążkę aby całość nabrała świątecznego charakteru. Podobnie zapakowałam kule kąpielowe.



Więcej bardzo pomysłowych inspiracji na opakowania nie tylko mydeł ale w ogóle prezentów znalazłam na stronie :

http://designyourlife.pl/diy/ciekawie-zapakowac-prezenty-10-pomyslow/


Sama chętnie z nich skorzystam.


Na koniec życzenia.


ZDROWIA I MNÓSTWO RADOŚCI Z OKAZJI ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA 

 ORAZ CZASU NA ODPOCZYNEK I REFLEKSJĘ

  A TAKŻE  OWOCNEGO I KREATYWNEGO NOWEGO ROKU !!!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz