Strony

środa, 25 maja 2016

KOKOSOWO WANILIOWY PEELING Z SOLĄ MORSKĄ DIY

 


Witam 


Tak  jak ostatnio pisałam, dziś wstawiam przepis na peeling , czyli  drugi kosmetyk mojego mini zestawu SPA który przygotowałam  z okazji Dnia Mamy.


Peeling podobnie jak masło do ciała ma słodki  choć tym razem nie czekoladowy aromat za to kokosowy z bardzo delikatną nutą waniliową. Jest on całkowicie naturalny, nie ma tu dodatków w postaci olejków zapachowych,  powstał dzięki olejowi kokosowemu i ziaren z laski wanilii. 
Na mój gust zapach jest subtelny i taki odprężający. Szczególnie wanilia słynie właśnie z takich właściwości relaksujących jest nawet stosowana jako naturalny środek antydepresyjny.
A co ciekawe, stosowana w kosmetyce chroni przed przedwczesnym starzeniem się skóry ponieważ  posiada właściwości przeciwutleniające ( podobno najlepsze działanie antyoksydacyjne wykazuje w postaci ekstraktu).

Drugim istotnym składnikiem jest tu  wspaniale działająca na skórę sól morska.

Sól morska stosowana jako peeling złuszcza i usuwa martwy naskórek,poprawia ukrwienie, ujędrnia , zmiękcza i wygładza skórę. Dodam, że posiada właściwości regeneracyjne i antyseptyczne.


  Peeling kokosowo - waniliowy z solą morską

Składniki:

1 szklanka oleju kokosowego nierafinowanego
2 szklanki soli morskiej gruboziarnistej
1 laska wanilii

Potrzebujemy też pojemnik na peeling

Wykonanie:

Wymieszaj olej kokosowy z solą morską. Następnie dodaj ziarna ze środka laski wanilii  po czym ponownie wymieszaj. Przełóż do pojemnika.

Zalety tego peelingu:

  • składa się z samych naturalnych składników
  • robi się go w ekspresowym tempie
  • ma przyjemny, słodki i relaksujący zapach
  • nie trzeba po nim nakładać balsamu- gdyż olej kokosowy nawilża skórę
Mam nadzieję, że moja mama będzie zadowolona:)







1 komentarz: